Kysy, ehdota, ota yhteyttä

Raision kuluttajapalvelu on Sinua varten. Vastaamme mielellämme kysymyksiisi ja toivomme palautetta. Jaa kanssamme ajatuksesi, ehdotuksesi, risut ja ruusut.

Voit lähettää palautteesi tai kysymyksesi oheisen palautelomakkeen kautta. Palautelomakkeen kautta tuleviin yhteydenottoihin pyrimme vastaamaan mahdollisimman pian, normaalisti viikon kuluessa. Huomasithan myös usein kysytyt kysymykset?

Halutessasi voit myös soittaa kuluttajapalvelun numeroon 02 443 2022 (maanantaista keskiviikkoon klo 8-11), muina aikoina jättää viestin vastaajaan tai lähettää postia osoitteeseen Raisio-konserni, Kuluttajapalvelu, PL 101, 21201 Raisio. Vastaajaan jätettyihin yhteydenottopyyntöihin palaamme viimeistään viikon kuluessa.



Oiva-raportit

Elintarvikevalvonnan raportit löytyvät nyt Oiva-sivustolta! Raision raportteihin pääset kirjoittamalla kohtaan 'Hae yrityksiä' Ravintoraisio Oy.

Siirry Oiva-sivustoon tästä!

Meillä tapahtuu

Elovena-uutuuksia

Elovena toivottaa maistuvaa kesää! Tutustu uutuustuotteisiimme.

#saasyödä

 »